Επιστροφές

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@canaline.gr).

Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον:

α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες,

β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση

(σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.)

Σε κάθε περίπτωση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη της παραγγελίας.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα υπαναχώρησης και να την στείλετε στο info@canaline.gr εντός 14 ημερολογιακών ημερών.